http://icerigir.com/tozlu/ Tozlu Kategorisi

Bazen kimyasal saç düzleştirme ile benim uzun, bükülmüş tarih nihayet geri alınan geldiğini New York Moda Haftası sırasında geçen sonbaharda oldu. şeyler üzerinde modeli Imaan Hamam olarak ortaya edildi ilk işaretleri muhteşem güneş ağartılmış doğal bukleler bir bulut ile Tommy Hilfiger de pist aşağı süzülüyordu. Birkaç gün sonra, Lineisy Montero'nun batmaz afro bana çift almak Calvin Klein de gıpta ve hafta sonuna kadar ben gazlı 40'ların tarzı kabarık saç modeli parlak zafer oldu Karly Loyce, bir kırılma noktası sayesinde ulaştı ediyorum yapıyor vardı Marc Jacobs'un gösterisi. Aniden fazla iki yıl için eğilimi ediyorum işlenmiş saç, gevşek cansız, ve buna karşılık ciddi uncool bakıyordu. Doğal de, en doğal şey yapmak, gibi görünüyordu tozlu gidiyor.

Kuşkusuz, ben oyuna süper geçti. Tüm benim en yakın kara kız yıl önce relaxer kitlerini hendeğe almıştı. Kenara sık kimyasal işleme bölünmüş ile birlikte gelen yüzeysel hasardan miyom yanıklar, giderek daha zor bunları göz ardı etmek için vardı, kırılma-potansiyel sağlık riskleri incelme, biter. YouTube'da öğreticiler stil DIY doğal saç tarifleri ve bağlantılar paylaşılan gibi kuma başımı gömdüm. grup sohbetine içine döngü beni istekli, liseden sınıf arkadaşlarımın biri benim doğal kıvırmak model ne olduğunu sordu. Curl desen? yakın tarihte bir "doğal" kıvırmak model benzeyen bir şey spor için ben gelirdim yakın bir squiggle baskı Marni gömlek oldu. Saçımı ben psikotik düzenlilik-ve dürüst yapamadım tozlu giyim muhafaza Brooklyn atamalarda benim yerel Dominik salon iki yılda doğrultma ritüel ve haftalık patlama oturumları gün önce benziyordu ne olduğunu hatırlamak zor çalıştı.

halo-benzeri 'fro ben yaşlı sarsan ediyorum 5 Bir 3C ve çevrimiçi bulduğu kıvırmak model grafik üzerinde bir 4A arasında bir yerde düşmek gibi görünüyor: my baby resimlerin derin dalış soruya cevap yardımcı oldu. Ben 8 benim garip saç döndü ve ben anlaşmazlık aniden vardı ve kadar değildi ne Disney Prensesi Sendromu ya da DPS için kısa set çağırır: Ben bir leotard ve bale daireler evin etrafında merak ediyorum kafamda çorap umutsuzca uzun, düz Rapunzel tarzı örgü sırtıma aşağı sondaki olması gibi ne olabileceğini hayal etmeye çalışıyorum. Swiss-İtalyan Annem, destekleyici olmak için elinden geleni yapıyordu ama zor ilişkilendirmek bulundu; '60'ların bir çocuk olarak, siyah güzellik onu kavramı onur rozeti olarak doğal saç yıpranmış ediyorum radikal kadınlar tarafından şekillenen, stil ikonları o uzaktan-Angela Davis, Miriam Makeba, Nina Simone hayran ediyorum. Ben o vardı pin-düz bel-boy saçlar tozlu ayakkabı için benim bukleler ticaret isteyeyim neden yeryüzünde o anlayamadık. "Sevgilim neden sadece saçınızı bu haliyle bırakmıyorsun?" Derdi. "Sen sen yolu güzelsin."

0 yorum:

Yorum Gönder